Tukang Jahit

Saya adalah seorang tukang jahit mahir. Tinggal di Pasir Mas, Kelantan.

Saya menerima semua jenis tempahan pakaian dalam kuantiti sedikit atau banyak.

Kepada sesiapa yang ingin membuat tempahan menjahit sila call saya atau hantar SMS ke 017-3195272(Azira).

Alamat saya, Lot 1847, Jalan MARA, Kampung Kubang Panjang, 17000 Pasir Mas Kelantan.

Saya juga menerima tempahan melalui Pos dari dalam dan luar Malaysia.

Perkhidmatan Pos yang saya guna adalah POS LAJU Malaysia.

5 responses to this post.

  1. Posted by Era on August 22, 2008 at 2:24 pm

    Assalamualaikum..

    saya dok klang, berapa agaknya harga yang dikenakan termasuk kos pos? kalau nak tempah baju kurung dgn full lining, berapa ya? tapi lining u belikan, boleh? boleh buat tempahan lagi untuk raya ni?

    tukang jahit berpengalaman, kan? bj melayu terima? bj kurung dan bj melayu budak2?

    saya ada baju masa bertunang dulu. lace jarang dan lining cuma separuh. dah pernah hantar alter untuk buat full lining tp tak siap2 lebih 5 bulan. deposit lesap. tp dah bukak jahitan, cuma lining asal tak dibuka. sampai dah anak 3 pon, baju tu masih begitu. sayang sebab masih cantik. maklum, pakai sekali je. boleh tolong?

    heh..banyak pula soalan saya ni..balas ya..

    Reply

    • Posted by ena on April 19, 2010 at 1:56 pm

      saya ada membuat alteration pakaian…bertempat di puchong…bole terus hubungi saya untuk pertanyaan…0125797699 (ena)

      Reply

  2. Posted by ida on October 6, 2010 at 11:00 am

    saya nak tempah baju kebaya leher tinggi saiz xs brp meter kain perlu?

    Reply

  3. Posted by ina on March 14, 2011 at 12:18 pm

    Salam, kalu nk jahit baju kebaya utk kanak2 boleh ke? tapi camane nk ambik ukuran ye. Anak saya baru 9 thn, agak tinggi..then brape meter kain diperlukan.

    Tq

    Reply

Leave a Reply

