Cara Cara Membuat Tempahan

1. Call atau SMS kepada saya 017-3195272(Azira) untuk membuat tempahan.

2. Bila dah confirm. Pos kain ke nama dan alamat

Nama : Nor Azira Binti Daud

Alamat :   Lot 1847, Jalan MARA, Kampung Kubang Panjang, 17000 Pasir Mas, Kelantan.

#Perhatian : Sila guna POS LAJU sebab kebanyakkan perkhidmatan pos lain tidak cekap. Kadang kadang ada baju yang sampai lambat dalam seminggu lebih.

3. Saya akan call/inform anda bila baju dah sampai. Dan akan send account bank kepada anda.

4. Sila buat bayaran separuh dari harga tempahan dan sila inform saya bila dah bayar.

5. Saya mula menjahit baju dan akan inform anda bila baju dah siap(Biasanya dalam 2 minggu).

6. Sila buat bayaran baki tempahan dan inform saya.

7. Saya akan pos ke alamat anda menggunakan POS Laju setelah saya check bayaran.

Kebiasaannya sehelai baju, bayaran pos adalah lebih kurang RM5.00

Leave a Reply

